donderdag 2 februari 2017

#DIY WC-rollentaart

Een tijdje geleden was ik op zoek naar een leuk cadeautje voor mijn schoonzusje en zwager die hun intrek hadden genomen in hun nieuwe huis. Op Pinterest zag ik een ontzettend leuk idee, namelijk een wc-rollentaart. Ik kende het nog niet, alleen de variant met luiers ;-).


Om dit te maken heb je minimaal 16 toiletrollen nodig. Je schikt ze op de manier die je leuk/handig vindt en bind ze vast met stevig touw. Daarna kun je er nog een leuk lint omheen doen. Vervolgens vul je hem op met leuk decoratiespul. Ik zag ook varianten op internet met schoonmaakmiddelen, net wat je leuk of handig vindt.
De spulletjes die ik erbij deed heb ik gekocht bij Action. Ik vulde ook twee glazen potjes met waxinelichtjes beplakt met leuk washitape (tip van Julia). Dit cadeautje valt zeker in de smaak! Het is leuk om te maken en je kunt het net zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

Veel knutselplezier :-)!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Toen wij in ons huis trokken kregen we ook een schoonmaakpakket. Kwam goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.